Lóverseny

 2009.01.01. 16:16

Szép szilveszteri szokás, már néhány éve bekapcsolódtam én is. Öregek fiatalok, szép lányok szőrmebundás idős hölgyek, külföldiek, újpestiek kimennek a lovira egy utolsót fogadni az évben, hidegben állni, állatokat nézni amint szaladnak.

 

Nagyon szép állat a ló. Az egyik legszebb, de nagyon nagy ezért nehéz otthon tartani, főleg a mai lakásviszonyok között. Pedig Budapestet lovas kocsira tervezték nem, nem vasdobozokra (na mindegy ne szakmázzunk). Ha pacit akarunk látni Pesten ki kell mennünk a Kincsem parkba. Szilveszterkor meg amúgy is „kötelező” kiabálni újjongani. Mért ne örüljünk a gyönyörű állat vágtájának, miért ne kiabáljunk örömünkben a nyerésnek vagy bánatunkban az elvesztett 200Ft miatt.

 

Mindenki mosolyog és boldog, az elmúlt néhány évben a szervezés is fejlődött már hozzáférhetővé válik a forralt bor és a tea, nem kell érte két futamon át a tömegben nyomakodni. Az egymásnak háttal álló(!) tribünök közt felállítottak egy túristaszopató sátrat, ahol szól a dixi. Szóval a hangulat emelkedett.

 

Csak a megérzés. Kiskarcsi 200Ft tétre. Kb. 30méterrel le volt maradva végig, nem volt biztató a helyzet. De a végén bejött harmadiknak. Nyertem. Jönnek az ismerősök újságolom.

Kiskarcsi a király. Végül csak kiderült, hogy rosszul tudtam a dolgot és nem nyertem, ahhoz Kiskarcsinak is nyerni kellett volna. Helyre kell fogadni, az azt jelenti, hogy benne lesz az első háromban.

 

A futamok neve is nagyon szép: van Konfetti hendikep, Petárda hendikep és sajnos Bubik István emlékfutam is.

 

Az utolsó futamon csak nyertem 1720Ft-ot. Káma a favorit hozta a tutit, így kb. minden ember nyert és a végén mindenki boldogan távozott. Nekem szerencsére még bejött James Bond is (röstellem, de nem vagyok biztos a nevében)

 

A post aláfestő zenéje: Casa De La Trova

A bejegyzés trackback címe:

https://nuts.blog.hu/api/trackback/id/tr78851730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása